בר רפאלי – קריקטורה

בר רפאלי - קריקטורה

קריקטורה של הדוגמנית בר רפאלי.  רפאלי הצטלמה לקטלוג של Victoria's Secret ופעמיים ל Sports Illustrated. היא גם יצאה עם לאונרדו דיקפריו, ואפילו הייתה החיפוש הפופולרי ביותר בגוגל ישראל בקטגוריית התמונות בשנת 2011. אבל את תשומת הלב שלי היא קיבלה בזכות חשבון הטוויטר שלה.

אהבתם את האיור? אני יכול לצייר גם אתכם!

שתפו!

יובל המבולבל – קריקטורה

יובל המבולבל - קריקטורה
קריקטורה של כוכב הילדים יובל המבולבל. מאז שהילד שלי גילה אותו, דמותו של יובל פוגשת אותי בכל פינה בבית (קלטות, פאזלים, סרטונים ב-Youtube, ומה לא).
שתפו!

חתול בסל נצרים – יום הולדת שמח

חתלתול בסל - יום הולדת שמח
ציור של חתלתול חמוד, המציץ מתוך סל נצרים, חובש כובע מסיבות. איור זה מתאים לכרטיסי ברכה ליום הולדת (במיוחד אם הנמען חובב חתולים), הזמנות ליום הולדת , ומזכרות ממסיבת יום הולדת.

אהבתם את האיור? אתם יכולים לרכוש את רשיון השימוש בו למטרה אישית או מסחרית. באפשרותכם גם לבקש ממני לצייר איור חדש במיוחד בשבילכם, לכל מטרה שהיא. לשאלות ופרטים נוספים צרו איתי קשר כאן.

שתפו!

בחורה עם כובע מסיבות – איורים ליום הולדת

בחורה עם כובע מסיבות - איורים ליום הולדת

איור של בחורה חובשת כובע מסיבות ונושפת בזמבורה. זהו איור קליל וחביב שמתאים להדפסה על הזמנות יום הולדת לילדים ומבוגרים, כרטיס ברכה ליום הולדת, או מזכרת ממסיבת יום הולדת.

אהבתם את האיור? תוכלו לרכוש את רשיון השימוש בו למטרה אישית או מסחרית. אתם יכולים גם לבקש ממני לצייר איור חדש במיוחד בשבילכם, לכל מטרה שהיא. לשאלות ופרטים נוספים צרו איתי קשר כאן.

שתפו!

יום הולדת שמח – אריה אוכל עוגת יום הולדת

יום הולדת שמח - אריה אוכל עוגת יום הולדת
איור זה מציג אריה שמנמן שמנשנש עוגת יום הולדת טעימה. את האיור המשעשע הזה אפשר למשל להדפיס על כרטיס ברכה ליום הולדת, הזמנות יום הולדת (לילדים או מבוגרים) ועוד.
אהבתם את האיור? אתם יכולים לבקש ממני לצייר קריקטורה או איור חדש במיוחד בשבילכם, בסגנון דומה, לכל מטרה שהיא. באפשרותכם גם לרכוש את רשיון השימוש באיור הספציפי הזה למטרה אישית או מסחרית.  לפרטים נוספים צרו איתי קשר כאן.
שתפו!