הזמנות לחתונה מקוריות – קריקטורה אישית

הזמנות לחתונה מקוריות - קריקטורה מקורית

 

קריקטורה אישית שציירתי עבור הזמנה לחתונה. הזוג השתמש בקריקטורה גם עבור הזמנת החתונה, גם עבור מגנטים לאירוע, וגם עבור חולצה לחתן (בשביל הריקודים אחרי החופה). בכך הבטיח לעצמו הזוג אירוע ממותג ומיוחד.

מעוניינים בקריקטורה עבור הזמנות לחתונה מקוריות? צרו איתי קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר על קריקטורה אישית להזמנה. האיור באיכות גבוהה, ההזמנה יוצאת מיוחדת ומקורית והמחיר שווה לכל נפש.

שתפו!

איור ליום הולדת – זקן זה סקסי

איור ליום הולדת - זקן זה סקסי
איור הומוריסטי של סבא חביב ומלא חיים, שקובע חד משמעית ש"זקן זה סקסי". הוא מתאים לשימוש בהזמנות יום הולדת לסבא או אבא, ברכות יום הולדת 60, 50 או כל גיל שתרצו, כרטיסי ברכה לימי הולדת, הדפסה על מתנות מקוריות ליום הולדת ועוד. (כך למשל, איור זה שובץ ככרטיס ברכה אלקטרוני באפליקציית האייפון Happy B'Day).אהבתם את האיור? תוכלו לרכוש את רשיון השימוש בו למטרה אישית או מסחרית, במחיר השווה לכל נפש (ואפשר גם את אותו איור מתורגם לעברית). אתם יכולים גם לבקש ממני לצייר איור חדש במיוחד בשבילכם, לכל מטרה שהיא. לשאלות ופרטים נוספים צרו איתי קשר כאן.
שתפו!

קריקטורה של ג'יי לנו וקונאן או'בריין

ג'יי לנו וקונאן או'בריין – קריקטורה

קריקטורה המציגה את מאבק הטיטאנים בין שני ענקי הטוק שואו האמריקנים – ג'יי לנו וקונאן אובריין – במה שלימים ייקרא קונפליקט הטונייט שואו 2010. קריקטורה זו צויירה כחלק מאיור בסדרת הקומיקס שלי C-Section Comics ,  ופורסמה גם באתר חורים ברשת.

אהבתם? אני יכול לצייר את הקריקטורה שלכם (או של מי שתרצו) מתוך תמונה, עבור מתנה, הזמנה לאירוע , תמונת פרופיל מגניבה לפייסבוק או כל מטרה אחרת שעולה בראשכם. המחיר שווה לכל נפש. לחצו כאן לפרטים.

שתפו!

דבורה עם מתנה – איורים לימי הולדת

איור של דבורה, חובשת כובע מסיבות ואוחזת במתנה עטופה בסרט אדום. זהו איור קליל וחביב שמתאים להדפסה על הזמנות יום הולדת לילדים ומבוגרים, כרטיס ברכה ליום הולדת, או מזכרת ממסיבת יום הולדת.
אהבתם את האיור? במחיר שווה לכל נפש תוכלו לרכוש את רשיון השימוש בו למטרה אישית או מסחרית. אתם יכולים גם לבקש ממני לצייר איור חדש במיוחד בשבילכם, לכל מטרה שהיא. לשאלות ופרטים נוספים צרו איתי קשר כאן.
שתפו!

הזמנות לחתונה – קריקטורה של חתן וכלה מחובקים

עוד הזמנת חתונה שאיירתי. הפעם הזוג בחר בפוזיציה פשוטה של עמידה, כשהחתן והכלה מחובקים. הכלה מחזיקה בידה זר של פרחים אדומים.

גם אתם רוצים קריקטורה לחתונה? אצייר אחת גם עבורכם, באותו סגנון, בפוזיציה לבחירכתם, והכל במחיר שווה לכל נפש. לחצו כאן לפרטים נוספים.

שתפו!

שרה ג'סיקה פרקר – קריקטורה

קריקטורה של שרה ג'סיקה פרקר, המפורסמת במיוחד בזכות תפקידה כקארי בראדשו בסדרת הטלויזיה סקס והעיר הגדולה. הסיבה שבגללה ציירתי אותה כקנטאור (חצי אדם, חצי סוס) היא בדיחת האינטרנט הישנה (והמטופשת) הזו. השראה נוספת לאיור זה הייתה ציור זה מאת אומן הפנטזיה הקלאסי לארי אלמור

אהבתם? אני יכול לצייר את הקריקטורה שלכם (לאו דווקא כסוסים) מתוך תמונה שלכם, לכל מטרה שהיא, ובמחיר שווה לכל נפש. לחצו כאן לפרטים.

שתפו!

איור של ליצן – יום הולדת שמח

איור של ליצן מחייך, מאופר וחובש כובע אדום. איור זה יכול להתאים עבור הזמנות יום הולדת מודפסות לילדים, הזמנות דיגיטליות, או סתם להדפסה על חולצה.
אהבתם את האיור? באפשרותכם לרכוש את רשיון השימוש בו למטרה אישית או מסחרית. אתם יכולים גם לבקש ממני לצייר קריקטורה איור חדש במיוחד בשבילכם, לכל מטרה שהיא. לפרטים נוספים צרו איתי קשר כאן.
שתפו!

איור של מתנת יום הולדת

איור של מתנת יום הולדת – קופסא צהובה עטופה בסרט אדום. איור זה צוייר עבור אפליקציית האייפון והאייפד Happy B'Day אשר מאפשרת למשתמשיה לשלוח ברכות יום הולדת מאויירות לחברי הפייסבוק שלהם.
אהבתם את האיור? תמורת סכום שווה לכל נפש תוכלו לרכוש את רשיון השימוש בו. אתם יכולים גם לבקש ממני לצייר קריקטורה איור חדש במיוחד בשבילכם, לכל מטרה שהיא. לפרטים צרו איתי קשר כאן.
שתפו!

איש הקרנף – קריקטורה

איש הקרנף - קריקטורה

קריקטורה של איש-קרנף, כפארודיה על הפרסומות לסיגריות של ג'ו-קאמל (במיוחד אלו המציגות אותו כג'יימס בונד). איור זה צויר במסגרת אתגר מאיירים בבלוג של אביב אור.

אהבת? בקש/י ממני לאייר בעבורכם קריקטורה בסגנון דומה  לכל מטרה שהיא. אפשר גם לרכוש זכויות שימוש עבור  כל אחד מהאיורים הקיימים שלי במחיר שווה לכל נפש.

 

שתפו!

איור של בלונים צבעוניים – יום הולדת שמח

איור של בלונים צבעוניים - יום הולדת שמח

ציור של בלונים בכל מיני צבעים.

איור זה שובץ באפליקציית האייפון Happy B'Day, אשר נותנת אפשרות לשלוח כרטיסי ברכה מאויירים דרך פייסבוק, טוויטר, או בדואר אלקטרוני.
אהבתם את האיור? תמורת תשלום פעוט אתם יכולים לרכוש רשיון שימוש לתמונה זו (אישי או מסחרי). באפשרותכם גם לבקש ממני לאייר בעבורכם איור דומה עבור מתנת יום הולדת, כרטיס ברכה, ומה לא. לפרטים צרו קשר כאן.

 

שתפו!