הזמנות חתונה – קריקטורה של חתן וכלה ברכב אספנות על חוף הים

הזמנות חתונה - קריקטורה של חתן וכלה ברכב אספנות על רקע ים

(לחצו על התמונה להגדלה)

קריקטורה שצויירה עבור זוג נחמד מקפריסין שפנה אליי. החתן והכלה הם חובבים של רכבי אספנות, והם סיפרו לי שהם חזרו לא מזמן מחופשה בקובה, שם נתקלו בלא מעט רכבים ישנים על הכביש (כדוגמת קדילאקים משנות השישים). אחרי ששלחו לי תמונות שלהם ותמונות של רכבים ונופים שאהבו בקובה, ציירתי אותם בבגדי חתן וכלה, על רקע חוף ים עם עצי דקל, כשהם נוסעים ברכב אספנות בצבע כחול ולבן. כדי לתת אווירה של קובה ציירתי את החתן אוחז בסיגאר. החיים הטובים!

רוצים לשדרג את הזמנות החתונה שלכם עם קריקטורה אישית שלכם? אשמח לצייר גם אתכם, עם קריקטורה שמותאמת במיוחד בשבילכם ותלווה אתכם לכל החיים. אתם מוזמנים לעיין כאן בדוגמאות נוספות שאיירתי או לקבל כאן הצעת מחיר מהירה. השירות אישי, האיור באיכות גבוהה והזמנת החתונה שלכם הופכת למיוחדת ומקורית!

הזמנות לחתונה – דוגמאות נוספות קריקטורות לדוגמא – קריקטורות אישיות

 

שתפו!

הזמנות מיוחדות לחתונה – קריקטורה של חתן וכלה קופצים לבריכה

הזמנות מיוחדות לחתונה - קריקטורה של חתן וכלה קופצים לבריכה
(לחצו על התמונה להגדלה)

קריקטורה משעשעת ומיוחדת שציירתי עבור הזמנת חתונה. הרעיון של החתן והכלה היה לצייר אותם בבגדי ים, קופצים לבריכה, עם הכיתוב "החלטנו לקפוץ למים". בכדי שבכל זאת יזהו שמדובר בחתן וכלה, הוספתי הינומה לכלה ועניבה לחתן.

רוצים הזמנה מיוחדת לחתונה עם קריקטורה משעשעת עבור הזמנת החתונה שלכם? אשמח לצייר גם את הקריקטורה שלכם! עיינו כאן בדוגמאות נוספות שאיירתי או לחצו כאן להצעת מחיר מהירה. השירות אישי, האיור באיכות גבוהה וההזמנה שלכם תהפוך למיוחדת ומקורית. 

הזמנות לחתונה – דוגמאות נוספות קריקטורות לדוגמא – קריקטורות אישיות

 

שתפו!